Az úthálózat jobb műszaki állapotban lévő részét passzolja le a kormány 35 évre...
...a tönkrement utak maradnak az állam nyakán.
Nyereséges, mégsem kell az államnak
Alaposan meglepte a szakmát a nemrég napvilágra került közbeszerzési kiírás.
Miért nem segítenek a szélesebb utak a dugókban?
„Még egy sáv és a forgalmi dugó megszűnik" – mindez tévedésnek bizonyul, mondja az USA-beli tanulmány.
Bosznián keresztül is autópályát építenek a tengerpartig
Újabb autópálya éri el az országhatárt.
„Az utakat tíz évre tervezik"
Felújítás alatt nem a kátyúzást kell érteni, hanem az elhasználódott rétegek cseréjét, ha kell, akkor az útalappal együtt.
A világ első úthálózata a maja időkből
A több mint 240 kilométer hosszú, 17 útból álló hálózat El Mirador várost és a környező településeket kötötte össze.
Négy gyorsúthálózat terve hatmilliárdért
Gyors egymásutánban négy szerződést kötött a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő (NIF) Zrt. a "gyorsúthálózat" egyes részeinek megtervezésére összesen hatmilliárd forint értékben.
Borzasztó drága az autózás
Sokkal több pénzt szedett össze az állam az utóbbi öt évben abból, hogy úthálózatot fejleszt és tart fenn.
További cikkek