J Lo, Lady Gaga és Robert de Niro is az egészségesebb épületekért kampányol
Erőteljes kampánnyal hívja fel a figyelmet az épületek egészségre gyakorolt hatására a WELL-épületminősítési rendszer.
A WELL zöld épületminősítési rendszer fókuszában az ember áll. Az épületek kialakítása, minősége számos esetben nem támogatja az emberi szervezet egészséges működését. Ennek módosítására, javítására jött létre a WELL-épületminősítési rendszer, mely tíz témakör köré szerveződik: levegő- és vízminőség, hőkomfort, akusztika, világítás, anyaghasználat, táplálkozás, mozgás, szellemi környezet és közösség.
A szemlélet népszerűsítése és ismertté tétele kiemelten fontos, hiszen modern világunkban napjaink nagy részét zárt terekben, épületekben töltjük, és testi-lelki jóllétünk, kiegyensúlyozottságunk szempontjából sem mindegy, hogy milyen körülmények között zajlanak mindennapjaink.
A WELL egy igazán erős, többcsatornás marketingkampánnyal indította az idei évet céljai eléréséért.
A kampányban az egészséges környezetért elkötelezett sztárok is megszólalnak, így Jennifer Lopez, Lady Gaga, Michael B. Jordan, Robert De Niro, Venus Williams, Wolfgang Puck, Deepak Chopra és Dr. Richard Carmona.
A világszerte ismert és elismert hírességek, tudósok, közegészségügyi szakemberek a WELL nagyköveteiként arra ösztönzik a közönséget, hogy keressék a WELL Healthy-Safety minősítéssel ellátott helyeket, mert – ahogy Lady Gaga fogalmazott – „ott biztonságban érezhetik magukat, így ismét kimerészkednek a világba, és együtt újrateremthetjük a közösségi szellemet.”
De nemcsak a világsztárok tőlünk kissé távoli kampányában értelmezhető a projekt: lesznek WELL Health-Safety pecséttel ellátott épületek Magyarországon is. A minősítés a magas szintű bizalom megteremtésének eszköze az ügyfelek, a befektetők és nem utolsó sorban az alkalmazottak irányába, továbbá segít bizalommal visszatérni az üzleti életbe.