#Szelektívenjobb mozgalom indult
A #Szelektívenjobb mozgalom a közösségi médiában közel 2,5 millió embert ért el.
#Szelektívenjobb néven indított mozgalmat az Italos Karton Egyesülés (IKSZ) a Földünkért világnap alkalmából. A közösségi média erejét kihasználva közel 2,5 millió embert értek el a kampánnyal.
Föld jövője a kezünkben van
A kezdeményezéssel az IKSZ a lakosság figyelmét kívánta felhívni a szelektív hulladékgyűjtés és az újrahasznosítás fontosságára, különösen az italos kartonra. Az akcióhoz csatlakozott többek között Gundel Takács Gábor, Pély Barna, Harcsa Veronika a Sugarloaf, közel száz óvoda és iskola, valamint számos munkaközösség és magánszemély.
A #Szelektívenjobb mozgalom a közösségi médiában közel 2,5 millió embert ért el, és szólított cselekvésre a Földünkért világnapot körül ölelő két hétben. A résztvevőknek szelfit kellett készíteniük egy szelektíven gyűjthető hulladékkal, főként italos kartonnal: sokan ugyanis nem tudják, hogy a tejes és gyümölcsleves dobozok hasznos újrapapír alapanyagok.
A #Szelektívenjobb mozgalom célja megmutatni, hogy milyen egyszerű a szelektív hulladékgyűjtés, ezen belül is az italos karton. A gyermekek egy része már óvodában megtanulja, hogyan tapossa laposra azokat. A közösségi média hatalmas erővel bír, így a csatlakozó hírességeken és munkaközösségeken keresztül még inkább motiválható a lakosság a hulladék szelektív gyűjtésére – mondta Baka Éva, az IKSZ ügyvezető igazgatója.