MENÜ
2024. november 22.
Cecília
Tuningművészek Japánból

Tuningművészek Japánból

autonavigator.hu

A Kuhn Racing nem fogta vissza magát, amikor a RAV4-hez nyúlt.

A japán tuningmesterek nem a visszafogottságukról híresek, úgyhogy a Kuhl Racing RAV4-ese is inkább sportautó mint szabadidő-autó.

A tuning művészei már sokszor megmutatták, hogy az értelmetlen dolgok is lehetnek mutatósak. Most épp a Kuhl Racing műhelyéből gördült ki a világ legértelmetlenebb dolgainak egyike, egy ültetett SUV. Ugye sokszor hallani a szabadidő-autók melletti egyik érvet: olyan jó, hogy magasan lehet ülni benne. Többek között ezért is rejtély számomra, hogy tuning néven miért ültetik le a szabadidő-autókat, amiknek épp az egyik lényege a magasságuk, de nem akarok ezen sokáig lovagolni, hiszen a megvalósítás valóban csinos.

Valószínűleg azért lett a következő áldozatuk a RAV4, mert Japánban is óriási siker a típus, többek között azért is, mert az előző generációt egyáltalán nem forgalmazták a szigetországban, így egy nagy visszatérőnek számít. Márpedig minél népszerűbb egy típus, annál többen lesznek azok, akik nem érik be a gyári megjelenéssel. A Kuhn Racing pedig nem tétlenkedett. Szinte sportautót faragott a SUV-ból. Na, persze csak kinézetre, mert a hajtáslánchoz nem nyúlnak. Az ültetés mellett méretes splitter, vaskos küszöbtoldat és a látványos diffúzor két oldalán elhelyezkedő kétszer két darab, öblös kipufogó, valamint és hátsó szárny vadítja meg a RAV4-est. A koronát pedig a fekete, kissé túlméretes felnik teszik fel az autóra. De, hát ez még egy szolidabb alkotás az őrültebbnél őrültebb japán tuningalkotások közül.