2024 – a bűvős 2000 kilométer, repkedő milliárdok
2021-ben már kilométerenként 3,33 milliárd forint volt az építési költség.
Minden autópálya-matrica drágul jövőre
Mennyi lesz jövőre a napi-, heti-, a havi-, és az éves országos autópálya matrica?
Húsz százalékos áremelkedés, szakemberhiány – sötét prognózis az építőiparban
Az iparág új lendülete nem csak az árakra lesz hatással, de érinteni fogja a szakembereket is.
Búcsút mondhatunk a 100 százalékos narancslének?
A narancskrízis létező és évről évre egyre súlyosbodó jelenség.
Nem drágul, viszont kisebb lesz – az áremelés trükkös módja
A zsugorítás nem új módszer, itthon mégsem foglalkoznak vele.
Jövőre újabb jelentős drágulás
Megjelentek a 2024-es pályamatrica-árak a Nemzeti Útdíjfizetési Zrt.-nél.
Nálunk négy évvel többet kell dolgozni egy átlagos lakásért, mint Romániában
Budapesten mérték a harmadik legnagyobb, 21,2 százalékos ingatlandrágulást tavaly Európában.
Jövőre is drágán autózhatunk az autópályákon
Az inflációnak hála nagyot emelkedhet jövőre az autópálya-matricákára.
Folyt. köv. – lélektani határ fölött nőnek az árak
Már tíz hónapja nem tudunk mit kezdeni a húsz százalék fölötti inflációval.
Luxussá vált, ezért kevesebb fogy
A vásárlók lejjebb váltanak, a saját márkás, olcsóbb termékek felé fordulnak.
Extrém magas infláció és csökkenő GDP – mi lesz a magyar krízismegoldás?
Nagyon-nagyon ritka az a helyzet a gazdaságban, amikor egyszerre minden elromlik.
Akár 40 százalékkal is drágábbak lehetnek idén a balatoni szállások, mint tavaly
Nagyon beindulhat idén a belföldi turizmus, a magánszállásokért azonban egyelőre nem tolonganak.
További cikkek