Amikor érdemes váltani, évi 50 ezer forint a tét
Korántsem csak arról van szó, hogy a bankok ész nélkül igyekeznének növelni a saját bevételeiket.
Már az inflációt követi a regisztrációs adó, sokkal többet fizetnek az autósok
A tavalyinál másfélszer több pénzt akar beszedni az állam.
Az utakban és a matricaárakban is hatalmas a különség, Ausztria javára
Az osztrák úthálózatot nemcsak a kiváló állapot, hanem a folyamatos bővülés is jellemzi.
2024 – a bűvős 2000 kilométer, repkedő milliárdok
2021-ben már kilométerenként 3,33 milliárd forint volt az építési költség.
Minden autópálya-matrica drágul jövőre
Mennyi lesz jövőre a napi-, heti-, a havi-, és az éves országos autópálya matrica?

Húsz százalékos áremelkedés, szakemberhiány – sötét prognózis az építőiparban
Az iparág új lendülete nem csak az árakra lesz hatással, de érinteni fogja a szakembereket is.
Búcsút mondhatunk a 100 százalékos narancslének?
A narancskrízis létező és évről évre egyre súlyosbodó jelenség.

Nem drágul, viszont kisebb lesz – az áremelés trükkös módja
A zsugorítás nem új módszer, itthon mégsem foglalkoznak vele.

Jövőre újabb jelentős drágulás
Megjelentek a 2024-es pályamatrica-árak a Nemzeti Útdíjfizetési Zrt.-nél.

Nálunk négy évvel többet kell dolgozni egy átlagos lakásért, mint Romániában
Budapesten mérték a harmadik legnagyobb, 21,2 százalékos ingatlandrágulást tavaly Európában.

Jövőre is drágán autózhatunk az autópályákon
Az inflációnak hála nagyot emelkedhet jövőre az autópálya-matricákára.

Folyt. köv. – lélektani határ fölött nőnek az árak
Már tíz hónapja nem tudunk mit kezdeni a húsz százalék fölötti inflációval.
További cikkek