A legkeményebb terepre teremtették: V6-os Honda
A vadonatúj Honda Passport a japán gyártó valaha készült legkomolyabb terepjáró képességű SUV-ja.
A Honda a 90-es évek elején rukkolt elő első Passport nevezetű szabadidő-autójával, melynek most debütált vadonatúj negyedik generációja minden korábbinál komolyabb terepjáró képességekkel rendelkezik.
Az elődjénél 7 centiméterrel nagyobb tengelytávolságú és 2,5 centiméterrel szélesebb új Passport 50-70 százalékkal merevebb lett, megnövelték a hasmagasságát, és 18 colos felnikre szerelt 31 colos terepgumikon gördül.
A korábbinál tágasabb méretű és nem kevesebb, mint 10 pohártartóval felvértezett utastérben egy 10,2 digitális műszeregységet és egy 12,4 colos infotainment kijelzőt felvonultató műszerfalra lehetünk figyelmesek, ezenkívül pedig az Android Auto és Apple CarPlay támogatás, valamint a 12 hangszórós Bose hi-fi mellett sem mehetünk el szó nélkül.
Downsizingnak, turbósításnak és elektrifikációnak nyoma sincs, a motorháztető alatt egy 3,5 literes V6-os szívó benzinmotor található, melynek 285 lóereje és 355 Nm-es nyomatéka egy 10 fokozatú automata váltón keresztül érkezik meg a négy kerékre.
Az Egyesült Államokban debütált új Honda Passport hivatalos árát egyelőre nem fedték fel, előzetes információk szerint az alapár 45 000 dollár (17,5 millió forint) magasságában alakulhat.