Kérdőjelek az autópálya-koncesszió körül
17 ezer milliárdba is kerülhet a magyar adófizetőknek Mészáros Lőrincék autópálya-koncessziója.
Térképen, hogy hol építenek új autópályákat
Az ígéretek szerint a következő 11 évben 538 kilométeren újítja fel a már meglévő útpályát.
A jövő héttől 35 évre magánkézbe kerül a magyar autópályák 80 százaléka
Csütörtöktől már magáncégek látják el a magyarországi autópálya-szakaszok nyolcvan százalékának üzemeltetését.
Hivatalos, így épülnek 35 évig autópályák Magyarországon
„A verseny csak nagyobb lesz azzal, hogy teret kapnak a magyar tulajdonú szereplők."
A kormány tehetne róla, hogy olcsóbb legyen a zöldség és a gyümölcs
Egyre inkább kikerülhetetlennek látszik a további drágulás.
Zöldség-gyümölcs ÁFA-körkép
A csökkentett kulcs rendszerint alapvető cikkekre és szolgáltatásokra vonatkozik.
Reszkessetek gyorshajtók!
Civil autókat vet be a rendőrség a gyorsforgalmi utakon, megúszni nem lehet.
Az úthálózat jobb műszaki állapotban lévő részét passzolja le a kormány 35 évre...
...a tönkrement utak maradnak az állam nyakán.
Ezért lehet akár lejárt műszakival is közlekedni
A veszélyhelyzet szabályai miatt akár 20 hónapja lejárt forgalmival is utcán lehetnek autók.
Földforgalmi törvény: módosult az elővásárlási sorrend
Az elmúlt időszak több változást is hozott az elővásárlási sorrend szabályaiban:
Hamarosan jogsi és forgalmi nélkül lehetne autózni
Az autósoknak a jövőben nem kellene maguknál tartaniuk a forgalmi engedélyt és a jogosítványt.
Megkezdik a dunántúli autópálya-félgyűrű építését
Előbb jöhet a dunántúli autópálya-félgyűrű, mint az M0-s befejezése.
Mire számíthat a délvidék autópályafronton?
Tervezik a magyar vidék autósztráda-nagykörútját.
További cikkek