Dolce & Gabbana visszatért
„Optimista híreket akartunk terjeszteni, és megmutatni, hogy Olaszország visszatért."
A 2020-as Milánói Divathetet is átírta a Corona-vírus járvány, mindössze két élő showra került sor, négy nap alatt 40 digitális bemutatót tartottak, írja a Der Spiegel. Az olasz ruhaipar tavaly 67 milliárd euro árbevételt realizált, a szakértők 2020 végéig akár egyharmadnyi árbevétel-kieséssel is számolnak. – Optimista híreket akartunk terjeszteni, és megmutatni, hogy Olaszország visszatért – mondta Domenico Dolce és Stefano Gabbana a Reutersnek a jelen helyzetben kuriózumnak számító show után, ahol a legújabb modelleket az Amalfi-part színei ihlették, a kék árnyalatai, antik és geometrikus formák domináltak. A természetesség jelent meg a feldolgozatlan ruhaszélekben, bő és rövid nadrágokban, patchwork farmerekben és tunikákban. A nyári kollekciót szájmaszkok egészítették ki, a színpadon, és a nézők számára is kötelező viseletként.