Lef*szozta a vevőt – mindjárt felmondtak neki
Kiverte a biztosítékot az ügyintézőnél, hogy Krisztián telefonnal a kezében lépett az ügyfélszolgálati pulthoz.
A lap szerint Krisztián egy evőeszköztartót vitt vissza az Örs vezér téri IKEA-ba. Mivel az ügyfélszolgálaton sokat kellett várni, felvett egy telefonhívást. Amikor sorra került, türelmet kért a hívótól, amíg az áruház munkatársával megbeszélte, hogy mit szeretne, és hogyan kéri a visszatérítést.
Az rtl.hu azt írja, hogy az ügyintézőt irritálhatta, hogy telefonnal a kezében lépett a pulthoz, Krisztián ugyanis otthon vette észre, hogy a visszáru-bizonylaton a vevő neve helyett a „TELEFONÁLÓ FASZ” megnevezés szerepelt.
„Persze, felbőszített ami történt, de azért napokig nem fogom cipelni.- mondta az rtl.hu-nak Krisztián. A lap arról is ír, hogy az eset után az ügyfél küldött egy online reklamációt az IKEA-nak jelezve, hogy a történtek meglehetősen megváltoztatták az áruházláncról eddig kialakult pozitív képét. Az egy éve náluk dolgozó munkatárnak ezután felmondott az IKEA, amit ő maga elfogadott, sőt azt mondta a HVG szerint, hogy nagyon korrektek voltak vele. Utólag egyetértett azzal, hogy „nem nyilvánulhat meg így egy ügyfélszolgálatos munkatárs”.
Azt, hogy hogyan kárpótolta az IKEA a vásárlóját, az eredeti cikkből ide kattintva megtudhatja.