Broadwayban készült a hatkerekes
A Suzuki Jimny kapott egy plusz tengelyt, viszont plusz lóerőket még nem.
Fél évszázadnyi múltra tekinthet vissza a Suzuki Jimny, bár a 2018-ban debütált negyedik generációnál megjelentek az első repedések. Európában ugyanis az egyre szigorúbb károsanyag-kibocsátási normák miatt már 2020 óta nem forgalmazhatják a modellt, így az csak egy kiskapu révén, haszonjárműként maradhatott életben az öreg kontinensen.
A 6×4-es Jimny alapját egy Japánból importált, jobbkormányos modell adta, a broadwayi Mocho Fabrication pedig vállalt minden, az átalakítással járó kihívást. A mesteremberek egy harmadik tengellyel toldották meg a hátsó részt, ennek megfelelően ki kellett szélesíteni a karosszériát, továbbá néhány terepgumira is szükség volt. Az extra tengely extra platót is jelent, és mivel ahol csak lehetett, gyári alkatrészekkel végeztek el az átalakítást, a végeredmény egyszerre igényes és extrém.
Egyetlen gyengéje, hogy 105 lóerőt tud felmutatni, 134 Nm-es maximális forgatónyomaték kíséretében. De tervben van, hogy feltornásszák 172 lóerőre, a nyomatékát pedig 270 lóerőre.
Jelenleg 105 lóerő áll rendelkezésre, amit a négygangos automata sebességváltó továbbít a hat kerékből négyre, de nem kizárt, hogy a jövőben a 6×6-os összkerékhajtás is megvalósul.