BMW-motor a pick-upban
Az eredeti Land Rover Defender stílusában megrajzolt Ineos Grenadier nem divatterepjáró.
Az állandó összkerékhajtású, zárható központi differenciálművel és felezővel szerelt (opcióként elöl és hátul is diffizárral szerelhető); elöl-hátul merev tengelyes, de csavarrugós felfüggesztésű; golyósoros kormányművel rendelkező konstrukció akár 3,5 tonnát képes vontatni, így tökéletes kiindulási alapot jelentett egy platós haszonjárműhöz.
A megnövelt tengelytávnak, hátsó túlnyúlásnak és szélességnek köszönhetően a plató 1564 x 1619 mm-es, azaz kényelmesen elfér egy 1200 x 800-as euroraklap.
A platón négy lekötőszemet alakítottak ki, külön rendelhetők rögzítősínek. Van 400 W-os elektromos aljzat és tartozékok rögzítésére szolgáló keret. A hátfal 1280 mm széles, lehajtva 225 kilogrammig terhelhető.
Akárcsak a kombi, a pick-up is 3,0 literes, soros hathengeres BMW-motorokkal rendelhető: a benzines (B58) 286 lóerős, 450 Nm-es; a dízel (B57) 249 lóerős, 550 Nm-es. A váltó mindkettőnél ugyanaz a nyolcfokozatú ZF automata; a végsebesség 160 km/óra, a 0–100 km/órára gyorsulás 8,8, illetve 9,8 másodpercet vesz igénybe.
A gyártó tartozékok széles skáláját kínálja a pick-uphoz, a vízálló ponyvától a zárható platófedélen át a kereszttartókig és csomagtartórendszerekig.