Dízel helyett 100 kilowatt röpíti
Körülbelül 350 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel.
Az elektromos hajtásúvá alakított klasszikus autók újabb példánya ez a Land Rover Defender, amit előbb az amerikai E.C.D. Automotive Design restaurálta tökéletes állapotúra, majd az angliai Electric Classic Cars építette át dízel helyett villanymotoros meghajtásúvá. A teljesítménye 450 és 600 lóerő között van, amivel a nem túl áramvonalas terepjáró is hat másodpercen belül futja a százas sprintet.
A motorjain kívül a 100 kilowattórás akkumulátora is egy Teslából került át, így körülbelül 350 kilométert képes megtenni egy feltöltéssel, ami egy utcai oszlopról öt órába, otthoni konnektorról tíz órába telik. Mivel egy Land Roverről van szó, ezért a terepjáró-képességekre is figyeltek, a hajtásláncot megerősítették, kipörgésgátlót és lejtmenet-szabályzót programoztak bele.