Nagy arc, kisebb motor, mégis nagyobb teljesítmény
Az előzetes képek után a Toyota most teljes egészében leleplezte az amerikai piacra szánt pick-upjának új generációját.
A Tundra nagy arca mögött kisebb lett a motor, de a teljesítményére azért nem panaszkodhatunk. Az amerikai piacon minden egy kicsit nagyobb, és nincs ez másként a pick-upokkal sem. Európában a Hilux a Toyota legnagyobb platós terepjárója, de a tengerentúlon ott a Tundra, ami olyan népszerű modellek ellenfele, mint a Chevrolet Silverado, a Ford F-150 és a Ram 1500. A japán márka most ebből a típusból mutatta be az új generációt.
A nyáron már láthattunk róla egy képet, ezért nem ért meglepetésként a dizájn, de most ismét meg kell állapítanunk, hogy a Tundra hűtőmaszkja egyszerűen óriási lett. A változattól függően többféle mintával választható rács szinte a teljes orrát elfoglalja, és lökhárító aljáig ér, ami brutális megjelenést ad a japán márka pick-upjának.
A Tundra dizájnja egyébként is a szögletesség jegyében készült, markáns vonalak alkotják a kerékjáratokat, a lámpákat és még a műszerfalat is. A belső térben a képernyők vették át az uralmat, a számlapokat egy 12,3 colos kijelző mutatja, középre pedig egy laptopnak is beillő méretű, 14 colos képátlójú érintőképernyő került.
Az elődben dolgozó 5,7 literes V8-asnak búcsút kellett inteni, a Toyota már csak hathengeres motorral kínálja a Tundrát, de ezt ne bánjuk, mert így is erősebb lett a korábbinál. A 3,5 literes biturbó erőforrás 395 lóerőre és 650 Nm-re képes, hozzá tízfokozatú automata váltó kapcsolódik, hibridként pedig 443 lóerő és 790 Nm a két adat.