Nem szenved erőhiányban
Egészen a közelmúltig a 190 lóerős 2 literes TSI volt a legsportosabb T-Roc.
A Volkswagen két éve dobta piacra a crossoverek között versenyző és általunk is alaposan letesztelt T-Roc-ot, a T-Cross nagytestvérét és a Tiguan kisöccsét. Az egy ideje már kabrió változatban is gyártott típus itthon legolcsóbban 7,54 millió forintból úszható meg, ennyibe kerül ugyanis a 150 lóerős 1,5 literes benzines alapmodell.
Egészen a közelmúltig a 190 lóerős 2 literes TSI volt a legsportosabb T-Roc, ami idehaza 9,2 millió forinttól indul, most azonban megérkezett a minden korábbinál fürgébb csúcsmodell, a T-Roc R.
A Magyarországon minimum 12,6 millió forint kifizetését követően hazavezethető újdonság mozgatásáról egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely nem kevesebb, mint 300 lóerőt szabadít rá a négy kerékre. A 400 Nm-es csúcsnyomaték 2000-5200-as fordulatszám-tartományban hívható le.
Az 1 575 kilogramm tömegű, hétfokozatú DSG-váltóval szerelt divatterepjáró 4,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a végsebessége 250 km/h.