Olcsón és gyorsan
Koronaválság vagy sem, a gazdaságot valamikor újra ösztönözni kell.
A világ megmentésének legjobb módja a lehető legtöbb vásárlás. A "Crisis Fashion" egy új divatcég, amely pontosan ezt az üzenetet jelenti be, és mindenki számára a legolcsóbb 50 centes pólókat és exkluzív stílusokat kínálja. Míg egyes vállalatok válságba sodródnak, mások teljesen új üzleti lehetőségeket látnak. Az alapítók példát akarnak mutatni az indítással: rendkívül kedvezményes árakkal tovább gyorsítani a divatipar sebességét.
A Crisis-Fashion alapítói új mércét akarnak meghatározni a divat számára. „A jelenlegi divat még mindig túl lassú számunkra. Meddig kell elviselniük a fogyasztóknak ezt a korallot? Minden nap új trend színt hozunk elő 50 centes ingünkhöz, és naponta háromszor új stílusokat. Ügyfeleink pontosan ezt akarják. Állandóan új dolgokat látnak az Instagramon és a TikTok-on, és azonnal ezt akarják. A nagyobb német városokban egy órán belül drónokon keresztül szállítunk haza. A kereslet megfelelő és gyors kielégítése ez számunkra, különösen most, gazdasági felelősséget és fenntarthatóságot is jelent. "
A pólók már 50 centért kaphatók a „Crisis Fashion” webshopban. Az alkotók humorral és egyszerű pólós szlogenekkel szeretnék felvidítani a fiatal divatfogyasztókat. „Fiatal, pozitív divat, amelyet mindenki megengedhet magának. Ezzel ki akarunk állni a fogyasztók mellett. A jó élet olcsó is lehet. ”Ha most nem tud kivárni, az első 50 Cent pólót ITT vásárolhatja meg.
Kíváncsi valamit a Crisis Fashion kommunikációjára? Mi is! Az új Crisis Fashion divatmárka és a hozzá tartozó 50 Cent pólókkal ellátott webáruház egy szatirikus kampány a németországi Fashion Revolution ( #Whomademyclothes ) csapat részéről. A Crisis Fashion segítségével a divataktivisták a gyors divatmárkák módszereit kortárs szatirikus formává alakították annak érdekében, hogy felhívják a figyelmet a szennyvízcsatornák helyzetére a súlyosan sújtott gyártási országokban.
A Crisis Fashion Webáruházban állítólag csak 50 centért lehet fehér pólót vásárolni. Az 50 Cent póló vásárlásakor az üzlet felbomlik, és kiderül a kampány tényleges üzenete. Ezt követi a bangladesi gyári munkások problémás helyzetéről és a bekapcsolódás lehetőségeiről szóló információ.
A divatmárkák és -láncok dollármilliárdok értékű gyártási megrendeléseket mondanak le világszerte. A gyártás ezen váratlan leállása következtében a koronavírus-járvány legsúlyosabb következményei most a legsebezhetőbb és a legjobban fizetett emberek a termelési láncban.
A Fashion Revolution Week (2020. április 20–26.), Hét évvel a bangladesi Rana Plaza textilgyárban bekövetkezett katasztrófa után, felszólítja a divatcégeket, hogy vállaljanak felelősséget ellátási láncaikért és az érintett munkavállalókért. Jelenleg a divatcégek felelősségére és a fogyasztók szolidaritására a textilmunkásokkal még jobban szükség van, mint korábban. A #Whomademyclothes hashtaggel a fogyasztók szerte a világon megkérdezik, ki áll a ruhájuk mögött a divatforradalom hétén. Az akciók több mint 90 országban zajlanak ebben az évben, természetesen a válság miatt ezek közül sok online fut. A Fashion Revolution elkötelezett a divatipar újraindítása mellett: a fenntartható és tisztességes divatnak új normává kell válnia.