Összkerekes furgon a Fordtól
A modellt Észak-Amerikában mutatták be, ahol 3.5 V6-os benzinmotorral.
90 mm-rel megnövelt szabad hasmagasságával, 70 mm-rel szélesebb nyomtávjával és összkerékhajtásával a Ford Transit Trail a modern off-road pick-upokhoz közelítő menetképességeket ígér, a zárt raktér minden előnyével társítva.
A modellt Észak-Amerikában mutatták be, ahol 3.5 V6-os benzinmotorral és 10 fokozatú automata sebességváltóval kapható. Ha egyszer Európába is eljut, a potens dízelmotorok mellett az emissziómentes használatot lehetővé tevő, tisztán elektromos hajtáslánc is népszerű választás lehet majd az ügyfelek körében.
Ennyire azonban ne szaladjunk előre. A Transit Trail háromféle kivitelben – közepes és nagy tetőmagassággal, valamint magas tetős, nyújtott dobozos verzióban – lesz rendelhető. A Transit Trailhez kérhető vontatási csomag is, amellyel 2,9 tonnát vontathatunk.
Az említett összkerékhajtáshoz ötféle üzemmód közül választhatunk, amelyek elektronikusan segítik a nyomaték átvitelét, ha saras vagy nyomvályús terepen jutnánk előre, ha vontatnánk vagy nagy terhet szállítanánk, vagy ha csúszós útfelületen kell manővereznünk. Egy negyedik üzemmódot a takarékosságra éleztek ki, és persze ott a normál állás.
A megjelenést és a funkcionalitást egyaránt javítják a 16 colos, fekete alufelnik és az azokra szerelt Goodyear Wrangler Workhorse terepabroncsok. Fekete a hűtőmaszk és a xenon fényszórók háza, a motorteret vastag lemez védi az ütésektől, a kerékívek masszív burkolatot kaptak, mindkét oldalon fellépők segítik a beszállást.