Terepre garantáltan nem merészkednek majd az 512 lovas legújabb Land Roverrel
Az újgenerációs Defender masszív ültetés és hatalmas könnyűfém felnik.
A közelmúltban általunk is alaposan letesztelt új Land Rover Defender legerősebb 6 hengeres változata a P400, melynek 3 literes turbós benzines egysége kereken 400 lóerős teljesítményt, illetve 550 Nm-es nyomatékot szabadít rá az aszfaltra. A Manhart pedig erre a terepjáróra építette legújabb tuningmodelljét, a DP 500-at.
Az újdonság erőforrása immár 512 lóerős, illetve 710 Nm-es produkciót ad elő, vagyis teljesítmény tekintetében alig marad el az 5 literes kompresszoros V8-as gyári csúcsmodell 525 lóerejétől, nyomatékben pedig veri is a 625 Nm-es P525-ös modellt.
Az ötajtós 110-es kivitelre épülő sportterepjáró 24 colos felnikre szerelt 295 milliméter széles sportgumikon gördül, a légrugós felfüggesztés pedig 3 centiméteres ültetést kapott.
A menetdinamikai jellemzőkről egyelőre hallgat a Manhart, mindenesetre jó kiindulási alap, hogy a P525-ös modell 5,2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra és 240 km/h a végsebessége.