Tök teszt
Az előző generációtól eltérően ezeket a Tundrákat már nem V8-as, hanem V6-os motor hajtja.
Szeptemberben mutatta be hivatalosan a Toyota a Tundra legújabb, harmadik generációját. A modell egyértelműen az amerikai piacra készült, és ezt a gyártó nem is fél kihangsúlyozni. Az észak-amerikai régióban igen népszerű óriástök termesztést használta fel ezúttal a Toyota, hogy kicsit népszerűsítse az érkező haszonjárművet, amelyet ezúttal óriástökök szállításához vetettek be.
A modell platóját aluminiummal erősített kompozitból készítik, ami könnyűvé, ugyanakkor ellenállóvá teszi, a hátfal pedig csak a távirányítós oldás után nyitható. Fülkemérettől függően 168-247 centiméter hosszú a plató
Az előző generáció is átesett hasonló, őrült teszten, akkor egy űrsiklót vontattak át egy autópályahídon, mely a vontatáshoz szükséges vázszerkezettel együtt 120 tonnát nyomott. Ugyan jelen esetben nem ismert, hogy a szállítmány milyen súlyú, a gyártó szerint az új pick-up hasznos terhelhetősége 860 kilogramm, de vontatni akár 5,3 tonnát is képes.