Továbbfejlesztették a Hilux GR Sport változatát
Sportosabb, de a terepet is jobban bírja a frissített Toyota.
A dupla fülkés Hilux GR Sport II elöl 140, hátul 155 mm-rel szélesebb nyomtávot kap – a 2022 januárjában bemutatott, eredeti GR Sport egyébként alapos futóműtuningjából akkor kimaradt ez a módosítás. Most viszont nem hanyagolták el, ami az újfent áthangolt felfüggesztéssel együtt korlátozott oldaldőlést és általában stabilabb viselkedést eredményez.
Nemcsak szélesebb, de magasabb is lett az autó, a 20 mm-rel megnövelt szabad hasmagasság jóvoltából elöl 29-ről 30 fokra nőtt a terepszög. Lecserélték a lengéscsillapítókat. A könnyített, 17 colos keréktárcsák öblében elöl az eddigi 16 helyett 17 colos keréktárcsákat találunk, míg a hátsó dobfékeket 15 colos tárcsára cserélte a Toyota.
A szélesebb nyomtáv járulékos hatása, hogy még hangsúlyosabbak a kerékívtoldatok. Ezeken az első tengelynél funkcionális légbevezető nyílásokat alakítottak ki: a légfüggöny csökkenti a kerékdobon belüli nyomást, és ezzel javítja a menettulajdonságokat. Az aerodinamikai csomagot a fülke mögötti, hangsúlyos légterelő idom, valamint a platófedél teszi teljessé.
A rugózás minőségéhez nem sok köze van, a megjelenést viszont feldobja, hogy a csavarrugók (piros) és a lengéscsillapítók (elöl fekete, hátul piros) egyaránt színezett kivitelűek. Szintén pirosak a féknyergek, amelyek jól mutatnak a kontrasztos, fekete keréktárcsák mögött.
Fekete még az egyedi hűtőmaszk, az oldalsó fellépők, a kilincsek és a tükörházborítások is. A fenékvédő lemez ezüstszínű, akárcsak az első lökhárító – a hátsó viszont megint csak fekete.
A fülkében kontrasztos részletekkel megbolondított fekete környezet dominál. A fekete bőr/nyersbőr üléskárpitok ezüstszínű díszítő öltéseket kaptak, a biztonsági övek pirosak. A pedálokat alumíniumrátétek borítják. Az ajtókat és a műszerfalat speciális díszítés borítja, az új generációs infotainment-rendszer 8 colos érintőképernyőjén GR logók és feliratok láthatók.
A navigációs rendszer online, felhőalapú, így támogatja a valós idejű forgalmi információkat. A telefonok csatlakoztatására Android Auto és Apple CarPlay rendszerek szolgálnak; az utóbbi akár vezeték nélküli kapcsolatra is képes. A fedélzeti szoftverek vezeték nélküli kapcsolaton (azaz az interneten) keresztül frissíthetők.
A hajtáslánc a jól ismert 2,8 literes, 204 lóerős dízelből, valamint egy kormányról kézzel is kapcsolható, hatfokozatú, automata váltóból áll. A Hilux GR Sport II vontatni 3,5 tonnát, cipelni egyet tud.