Valódi terepjárót faragtak ebből a BMW-ből
A BMW X2-est egy sor speciális tartozékkal készítették fel a versenyre.
Emily Miller egykori tereprali-pilóta és navigátor 2015-ben alapította meg a Rebelle ralit, amelyen kizárólag női párosok indulhatnak, méghozzá szériagyártású járművekkel. A BMW most először vesz részt a futamon, méghozzá az alig néhány napja bemutatott X2 crossoverrel.
Tíz nap alatt (október 12–21.) több mint kétezer kilométert fognak megtenni a csapatok, amelyek nem használhatnak műholdas navigációs rendszert: térképpel, iránytűvel kell boldogulniuk a kemény terepen.
A BMW X2-est egy sor speciális tartozékkal készítették fel a versenyre. Egyedi kerekeket és abroncsokat kapott, a speciális csomagtartókeret első peremén hat, a hátsón kettő kiegészítő fényszóró világítja meg a terepet. Ezeken túlmenően speciális autómentő felszerelések, vontatókötelek, masszív fenékvédő borítás, a csomagtartóban kialakított pótkeréktartó szerelvény, valamint egy nagy pontosságú kilométer-számláló került az autóba.
A ralira legsportosabb, legerősebb kivitelében küldi az X2-est a BMW. Az M35i észak-amerikai kivitelében a 2,0 literes turbómotor 317 lóerőt ad le – ez több, mint az európai M35i csúcsteljesítménye (300 LE), de még a dupla villanymotoros iX2 xDrive30 313 lóerős rendszerteljesítményét is meghaladja. Az amerikai M35i álló helyzetből 5,2 másodperc alatt gyorsul 96 km/óra sebességre – az európai modell 5,4 másodperces 0–100 km/órás teljesítménye arra enged következtetni, hogy a csúcsteljesítményben mutatkozó, több mint 5%-os különbség ellenére a modell azonos dinamikát kínál mindkét piacon.