Kínai büntetővámok az EU-ban
Az elmúlt hónapokban a kínai vám kérdés volt az európai gazdaságpolitika egyik legforróbb témája.

A kényszermunkával készült alkatrészeket nem használja fel a Volkswagen
A várakozó ügyfeleket már értesítették a késésről.

Kína miatt átalakítják az elektromos autókat
Olyan alternatív motortípusok, amelyek korábban túl nagyok és gazdaságtalanok voltak, kereskedelmi szempontból életképessé váltak.

Az Év Autója 2023 díj jelöltjei
Elektromos autók vannak többségben a jelöltek között, de egy kisbusz győzelme tényleg váraltan lenne.

Kivonulhat a Volkswagen az orosz gázt használó országokból?
A sajtóinformáció szerint a korlátozás bevezetésére az egyre súlyosbodó chiphiány miatt volt szükség.

Örömmel távoznak: csődben az orosz autóipar
„Nem lepheti meg az oroszokat, hogy a háborúra hivatkozással egymás után lépnek le a külföldi autóipari szereplők."

A Škoda Enyaq iV a csehek eddigi legtöbb újrahasznosított anyagát tartalmazó modellje
A Škoda minden eddiginél nagyobb arányban alkalmaz hulladékból kinyert nyersanyagokat az új Enyaq SUV-okhoz.
.jpg)
Amihez a Fiat nagyon ért
A városi terepjárókat a praktikum és sokoldalúság jellemzi, míg a kabriókat az életérzés

Ellenáll a karcolásnak, a napnak és szabadon színezhető
Az ajtók belső kárpitozása egy olyan terület, ahol egyszerre mind a négy alapanyag használható..

A legtöbben Daciát vesznek támogatással, de van Volvo és BMW is
Varga Mihály elárulta, milyen autókat vesznek a nagycsaládosok az állami támogatásból.

Dacia vagy Rolls-Royce lesz a 2019-es Év Autója?
Vázoljuk, hogy mely személyautóknak van esélye arra, hogy jövőre bezsebelhessék a rangos díjat.
_5.jpg)
A botrányok ellenére egyre több a dízelautó
Hogy van ez? Ma több dízelautó fut Európában, mint a nagy balhé kirobbanása előtt.
További cikkek