A McDonald’sot is elérte a klímaválság
Legalábbis megadja magát a klímatudatos, húst kerülni próbáló vásárlói igényeknek.
A McDonald’s a kanadai éttermeiben teszteli, hogy miként állja meg a helyét a menüben a Beyond Meat műhús-pogácsája. A fogyasztók 12 hétig ízlelgethetik majd a növényi alapú szendvicset.
A KFC-ben már túl vannak ezen a teszten, és elég hangos siker lett: Atlantában az első napon hosszú sorokat álltak ki az emberek, hogy megkóstolhassák a vegán burgert.
A McDonald’s P. L. T. burgernek nevezte el a terméket (plant, lettuce, tomato, azaz növény, saláta, paradicsom). A cég a vásárlói igényekkel indokolta a termék tesztelését. A vegán burger 6,49 kanadai dollárba, azaz körülbelül 1500 forintba kerül majd.
A műhús-pogácsát gyártó Beyond Meatnek egyébként hatalmas sikere volt a tőzsdén. A műhús iránt pedig már több gyorsétterem-lánc is érdeklődik. (Magyarországon a Vegan Love étteremben kapható a Beyond Meat hamburgere.)