A tengerparti Fiat 500 új életre kelt
A Comói-tó partján leplezték le a levágott tetejű, ajtók és csomagtartó nélküli modelt.
Egy tengerparti cirkálónak mindenképp jobban áll a villanyhajtás, noha itt-ott megkérdőjelezhetően igényes a Fiat 500e átalakítása Jollyvá.
Milánóban virágzik az ikonikus olasz autók modernizálása, átalakítása, különböző funkciókkal való felruházása. Elég csak a Garage Italiára gondolni, ami elképesztő Fiat Pandákat alkot a belvárostól nem messze. Most viszont a Castagna Milano alkotta meg az egykori legendás Fiat 500 Jolly modernkori változatát. Az eredeti Jollyt még a Ghia karosszériaműhely alkotta 1958-ban, hogy a tengerparti hotelek és birtokok elengedhetetlen járműve legyen Olaszországban és az Egyesült Államokban egyaránt. További érdekesség, hogy az első ilyen járműve – még közel sem a sorozatgyártott változat – magának Gianni Agnellinek volt, a Fiat akkori vezetőjének.
Azóta többször is próbálták az adott kor Fiat 500-asait átalakítani, de ez az első változat, amelyik az új elektromos 500e-re épül. Stílusosan a Comói-tó partján leplezték le a levágott tetejű, ajtók és csomagtartó nélküli modern Jollyt, ami még egy kevésbé indokolt szélesítést is kapott a kerékjárati íveknél – noha a kerekeket nem szélesítették hozzá. Ráadásul ezeknek a színe is elüt. Van azonban fabetétes fellépő és bukókeret az ülések mögött. No, meg egy pickup platónyi hely a csomagoknak hátul. Az ülések állítólag egy BMW-ből vannak, de legalább az eco-huzat mintájával csempésztek némi tengerparti hangulatot a kabinnak.