Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?
Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.
Benzinmotort kap az elektromos 500-as
Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.
Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv
Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.
Jön az Abarth elektromos négykerkes verziója
Az új 600e prototípusát álcázva már láthattuk, most pedig az Abarth közzétette az első képet az új modellről.
Magyarország a belépési pont az EU-ba
Ezért választotta Magyarországot valójában a kínai BYD autógyár
Ha sportos kisautóra vágyik
A Car Expert Awards szakértői kihirdették a 2024-es év legjobb kisautóját. Ez az Abarth 500e.
A Volkswagen ID egy guruló powerbank
A jármű akkumulátora soha nem merül le 20 százalék alá az állandó mobilitás biztosítása érdekében.
Támogatás villanyautó-vásárláshoz
Összesen 60 milliárd forint keretösszegű pályázatra számíthattunk.
Előnyben lehetnének a kis méretű villanyautók
„A kei car tökéletes példa arra, hogy milyen dolgokat kellene megtennünk.”
Kína miatt átalakítják az elektromos autókat
Olyan alternatív motortípusok, amelyek korábban túl nagyok és gazdaságtalanok voltak, kereskedelmi szempontból életképessé váltak.
Stockholm kitiltja a benzin- és dízelüzemű autókat a belvárosából
Csak elektromos járművekkel lehet majd behajtani 2025-től.
Egy életen át a Daihatsuval
A Toyota konszernhez tartozó japán kisautó-márka újfajta koncepciókat mutat a Japan Mobility Show kiállításon.
Nem a varázslat hajtja
Elektromos kerékpár, amiben nincs akkumulátor? Hihetetlen, de már ilyen is van.
További cikkek