MENÜ
2024. május 20.
Bernát, Felícia

Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?

Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.

Benzinmotort kap az elektromos 500-as

Nem meri benzines 500-as nélkül hagyni Európát a Fiat, az előző nemzedék eltűnése miatt lépéskényszerbe kerültek.

Egyszerű fejlesztéssel nagyobb hatótáv

Különösebb gyártási forradalom nélkül elérhető az 1000 km-es hatótáv.

Jön az Abarth elektromos négykerkes verziója

Az új 600e prototípusát álcázva már láthattuk, most pedig az Abarth közzétette az első képet az új modellről.

Magyarország a belépési pont az EU-ba

Ezért választotta Magyarországot valójában a kínai BYD autógyár

Ha sportos kisautóra vágyik

A Car Expert Awards szakértői kihirdették a 2024-es év legjobb kisautóját. Ez az Abarth 500e.

A Volkswagen ID egy guruló powerbank

A jármű akkumulátora soha nem merül le 20 százalék alá az állandó mobilitás biztosítása érdekében.

Támogatás villanyautó-vásárláshoz

Összesen 60 milliárd forint keretösszegű pályázatra számíthattunk.

Előnyben lehetnének a kis méretű villanyautók

„A kei car tökéletes példa arra, hogy milyen dolgokat kellene megtennünk.”

Kína miatt átalakítják az elektromos autókat

Olyan alternatív motortípusok, amelyek korábban túl nagyok és gazdaságtalanok voltak, kereskedelmi szempontból életképessé váltak.

Egy életen át a Daihatsuval

A Toyota konszernhez tartozó japán kisautó-márka újfajta koncepciókat mutat a Japan Mobility Show kiállításon.

Nem a varázslat hajtja

Elektromos kerékpár, amiben nincs akkumulátor? Hihetetlen, de már ilyen is van.
További cikkek