Modern nomád pickup a Renaulttól
Visszakacsint az eredeti Renault 5 Turbóra is, de azért a modern idők szavára hallgatva tisztán elektromosnak tervezték.
A magasra emelt kaszni alatt nagy felnikre húzott terepgumikat találunk, amik hatalmasra szélesített kerékjárati ívek alatt vannak. A szögletes lökhárítókon nagy vonószemek kaptak helyet, a tetőn pedig olyan tetőcsomagtartó, amibe hatásosnak tűnő lámpákat is építettek.
A platón és a tetőcsomagtartón is akad pótkerék - összesen három -, biztos ami biztos. Érdemes megfigyelni az olyan apró, finom részleteket, mint a Niagara elején pixelekből kirakott, hatalmas Renault embléma. A halványzöldet feketével és neonsárgával ütötték fel, az összkép pedig abszolút 10 pontos, egy modern, nomád pickupnak hajszálpontosan így kell kinéznie, Gilles Vidal terve telitalálat.
Az apokalipszis esetén is bevehethetőnek tűnő Niagara alapjairól ugyanakkor nem sok konkrétumot tudunk. Annyit árultak el, hogy a pickup a Renault Modular Platformra épül, és lesz belőle összkerekes, enyhe hibrid változat. Tisztán elektromos változatról eddig még nem beszéltek.
A Niagara kész változata az olyan kisebb, kompakt pickupok ellen szállna versenybe, mint például a Ford Maverick. Tehát nem a legnagyobb, amerikai modelleket vette célba a Renault, és még csak nem is az Európában is népszerű Ranger kategóriáját.
Jó hír, hogy a Renault szerint 2077-ig azért nem kell várni a kész pickupra, hiszen ötven évvel korábbra, vagyis 2027-re ígérik az első, megvehető darabokat. Sőt, összesen 8 új modellt ígér a francia gyártó, amiket a Modular Platformra építenének.