Tam_Bau
MENÜ
2024. november 25.
Katalin
Tarr Business – az üzleti világ fejlesztéséért

Tarr Business – az üzleti világ fejlesztéséért

Tarr Kft.

A Tarr Business üzletág egyre nagyobb szerepet tölt be a nagymúltú telekommunikációs vállalkozás életében.

Tarr Jánost, a Tarr Kft. tulajdonos-ügyvezetőjét a rohamosan fejlődő ágazat kihívásairól, jellemzőiről faggattuk. A szakember először arról beszélt, hogy kinek szól az üzleti ajánlat?

– Nevéből adódóan az üzleti ügyfelekért vagyunk. Mindenkiért, az egészen kicsi egyéni vállalkozótól a multi cégekig, mindenkinek megkeressük a megfelelő telekommunikációs megoldást.
– Miben más, vagy törekszik másnak lenni, mint a többi telekommunikációs cég ajánlata?
– Minden üzleti partnerünknek személyes ügyfél kapcsolati managere van, a lehető leggyorsabb ügyfélkiszolgálás és bizalom kialakítása érdekében. Az egyéni igények felmérése során nem csak az értékesítő kollégák, de műszaki és informatikai szakemberek is azonnal rendelkezésre állnak. Figyelembe vesszük a legnagyobb rugalmasság mellett az ügyfél konkrét igényeit, ehhez illesztjük a műszaki tartalmat is. Amennyiben nem tudja pontosan megfogalmazni, megtervezni, akkor abban is készségesen állunk a segítségükre.
– Hogyan segíti a cégek, intézmények fejlesztését, projektek lebonyolítását a Tarr Business üzletág?
– Amennyiben van rá lehetőség a tervezéstől a kivitelezésig több buktató és többletköltség megspórolható, ha időben veszik fel velünk a kapcsolatot. Továbbá jelen vagyunk a piacon a mobil szolgáltatásainkkal és már különböző telekommunikációs eszközökkel is tudunk biztosítani cégek részére is kedvezményes áron szolgáltatásokat.

– Vannak-e speciális, vagy ágazati jellemzők, paraméterek?
– Belső hálózatok tekintetében mondhatni, hogy egyediek az elképzelések.
A virtuális telefonalközpontok viszont a kifutófélben lévő, analóg eszközök kiváltását és a modernebb IP alapú eszközök integrációját is hivatott az egyedi igényeknek megfelelően ellátni.
Szerver hoteli elhelyezésnél pedig kiemelkedő az infrastruktúránk helyi viszonylatban, de országos szinten is.
– Méret és nagyságrend alapján van-e eltérés a különböző céges igények között?
– Igen, például egész más kihívást jelent egy nagy cég belső hálózatának kiépítése – miközben folyamatos a működés –, mint egy 1-2 főt alkalmazó iroda fejlesztési igényeinek teljesítése.
– Általában merre tart a modern üzleti kommunikáció? Mi a Tarr Kft. jövőképe ezzel kapcsolatban?
– A modern üzleti kommunikációban a mobil, a mobilinternet átveheti a vezetékes telefon helyét. Az internet szempontjából az „optika” elnevezéssel már az ügyfelek a név alapján is jobbnak érzik a szolgáltatásunkat. Növelhetjük az ügyfeleink számára az egy szolgáltatótól igénybe vett szolgáltatások számát és csökkenthetjük az adminisztrációs terheiket, hogy több helyen szükséges észben tartaniuk a szerződések lejáratát. Az e-számlás fizetéssel és az E-pack-kal pedig a környezettudatosság felé terelhetjük őket.