Teljesen átalakul a Ford Ranger
Hamarosan hazánkba is megérkeznek a Dél-Afrikában gyártott vadonatúj pickup első példányai.
A Ford tavaly novemberben leplezte le az új Rangert, melynek most kezdődött meg a Dél-Afrikában a sorozatgyártása. Az itt készülő kocsik a világ több mint 100 piacán jelennek majd meg, így többek közt Európában, Magyarországon is.
Szintén Dél-Afrikában készül a Ford Ranger testvérmodellje, az új generációs Volkswagen Amarok – hamarosan mindkét pickupról részletes tesztben fogunk beszámolni.
Legolcsóbban 13,47 millió forint ellenében lehet új Rangerünk, ez a 170 lóerős 2 literes dízelmotorral és hatfokozatú kéziváltóval szerelt Limited alapmodell nettó alapára. A hatfokozatú automata váltó felára 400 ezer forint.
A 205 lóerős teljesítményű és tízfokozatú automata váltós Limited 14,59 millió forintos nettó áron nyit, a 240 lovas 3 literes V6-os dízelmotorra épülő Wildtrak minimum 15,64 millió forint ellenében lehet a miénk.
A komolyabb terepezésre is alkalmas Ranger Raptor 205 lovas 4 hengeres dízel alapmodelljének árcéduláján 18,26 millió forintos összeg szerepel, a 288 lovas és 491 Nm nyomatékú 6 hengeres benzines csúcsmodellért alaphangon 19,11 millió forintot kell fizetnünk.
Viszonyításképp, az általunk a marokkói sivatagban is alaposan letesztelt előző Ranger Raptor egyetlen 213 lóerős 2 literes turbódízel motorral gyártották.