Az évtized végét sem érik meg
Kínában a nagyjából két éve futó árháborúnak egyelőre nem csak a vállalatok, de a vásárlók is örülhetnek.
Miért akarták megölni a német fegyvergyártó vezetőjét?
Az amerikai hírszerzés szerint az oroszok meg akarták gyilkolni Armin Pappergert.
A lítium Ukrajna fontos nyersanyaga, az ásványkincsekért is folyik a harc
12 ezer milliárd dollár értékű kritikusan fontos ásványi anyag van Ukrajnában.
Hogyan lett Kína a világ villanyautós nagyhatalma?
Bajban van az európai és az észak-amerikai autóipar, amiért nem vette komolyan a villanyautós kihívást.
Egy pamutpólóhoz 2700 liter vízre van szükség
A „fast fashion” mindennapjaink része, akár használjuk ezt a kifejezést, akár nem.
Magyarázat mindenre: 55 ezer néző, 0 forint állami támogatás. Hadik: 51 ezer néző 2,4 milliárd forintból
A filmbe nulla közvetlen állami támogatás került.
A városi Jolly Joker: feltámadt a Fiat Topolino
Fillérekért adják, de csak havídíjért használható az új retrókirály Fiat Topolino.
Egy vietnámi autógyártó előzte a VW-t és a Fordot a tőzsdén
A VinFast lényegében azt próbálja megismételni, amit az újgenerációs kínai autómárkák már megcsináltak.
Az akkumulátorfeldolgozót ellenőrizték, rosszul lettek
Rosszul lettek a kormányhivatal ellenőrei, amikor kivonultak a bátonyterenyei akkumulátorfeldolgozóba.
A technológiát megszerezték, azután világuralomra törnek a kínai cégek
Kína adja a világ elektromos jármű eladásainak 58%-át, az összes lítium-ion akkumulátorgyártás 83%-át.
Eljön a kínai autók korszaka?
Tavaly az európai elektromosautó-eladások tíz százalékát a kínai márkák tették ki.
Egy autó, aminek léteznie kell
Egészen magas királyi körökbe is eljutott a VW-szeretete.
A legmerészebb SUV a KIA-tól
Egyelőre még csak a sziluetteket, talán kicsit szemérmesen is, de megmutatta a KIA milyen lesz az EV9-es.
További cikkek