MENÜ
2024. október 18.
Lukács

Tíz millió alatt az MG3 Hybrid+

totalcar.hu/Szentkuti Ákos

Az MG3 hosszabb, szélesebb és magasabb legtöbb kategóriatársánál.

A kínai SAIC-csoporthoz tartozó MG, hagyományos hibridet is piacra küldenek, az MG3 Hybrid+ pedig a kisautó-szegmens egyik érdekes darabja lehet 195 lóerővel, 8 másodperces 0-100-as gyorsulással és akár 4,4 literes fogyasztással.

Az MG3 hosszabb, szélesebb és magasabb legtöbb kategóriatársánál, 1300 kiló körül van a saját tömege, felszereltségtől függően apró eltérésekkel.

Motorja 1,5 literes, négyhengeres, soros és párhuzamos hibridként egyaránt tud működni, teljesen elektromos hajtással akár 60 km/h-val is haladhat. A nagyfeszültségű rendszer 1,83 kWh kapacitású akkumulátora hátra, az ülések alá került. Maximális teljesítménye 195 lóerő, nyomatéka 425 Nm, a WLTP szerinti fogyasztás 4,4 liter, széndioxid-kibocsátása 100 g/km és állítólag akár 800 kilométert is elmegy egy tank benzinnel.

Az MG3 természetesen a GSR2-szabványnak megfelelő összes vezetéstámogató rendszert megkapta, de holttér-figyelő rendszer, sávtartó asszisztens, 360 fokos kamera és hátsó keresztirányú forgalomfigyelés is elérhető hozzá a jól megszokott vészfék-rendszeren, frontális ütközésre való figyelmeztetésen és fáradtságfigyelőn túl.

Elérhető hozzá egy okostelefonos alkalmazás, amivel a távoli klímavezérlés, nyitás-zárás és állapotjelzés elérhető, illetve telefontükrözés is van benne, Apple CarPlay és Android Auto egyaránt. A zongoralakk-bomba felrobbant a beltérben, de cserébe a kijelzők nagyok, a vezető előtt 7 hüvelykes, középen pedig 10 hüvelykes.

A 8,3 millió forintos alapár Comfort felszereltséggel értendő, Comfort+ szinten 8,9 millió forint, a Luxury-csomag pedig a csúcs, amivel 9,5 millió forintba kerül az MG3 Hybrid+.